شرح خبر: خبرگزاري فارس، شب گذشته يکي از تالارهاي مجلل شمال شهر، ميزبان يک مراسم تجليل بود؛ مراسمي که قرار بود در آن از مقام علمي يکي از اساتيد دانشگاه تجليل شود.محمد شريف ملک زاده معاون رئيس جمهور سابق، همان استادي بود که شب گذشته مراسم تجليل از مقام علمي وي در تالار الماس شهر با حضور برخي چهره هاي مختلف از جمله حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان در مجلس، عليرضا ابراهيمي نماينده مردم راميان در مجلس و بياتي رئيس دانشگاه عدالت حضور داشتند.حدود 300 نفر از اساتيد، قضات، کارمندان و دانشجويان دانشگاه هاي آزاد و دانشگاه عدالت به اين مراسم دعوت شده بودند.ن تيتر خبر منتشر شده: :72 ه...
ما را در سایت تيتر خبر منتشر شده: :72 ه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 18:20